2014. április 28., hétfő

Vitaindítók

Kedves blogolvasók és hozzászólók! Eddig úgy kellett új eszmecserét kezdeni, hogy valamihez hozzá kellett szólni (saját álnéven). Én láttam, hogy ez új téma, és feltettem a saját blogomra, az aláírással (többnyire álnév) jelzett szerzőséggel. Emiatt azonban a törölt anyagok azt sugallják, hogy én valamelyik írást kimoderáltam, töröltem. (Ilyen is lehetséges, de eddig még nem került rá sor.) Ezért most úgy döntöttm, hogy felteszek egy vitaindítók felküldésére szolgáló külön bejegyzést. Ideális esetben az ide felküldött "hozzászólások" majd mind önálló vitaindítókként fognak a végleges helyükre kerülni. És itt talán nem lesz gyanús, hogy minden hozzászólást törlök (előbb vagy utóbb). Remélem, ez működni fog. Egy ideig. Escape Artist

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

(Névtelen megjegyzéshez a legördülő menüből válaszd a "Névtelen" profilt. Ettől függetlenül írd alá - valamilyen álnévvel - hogy a névtelen megjegyzésekről is tudni lehessen, hogy azonos szerzőktől származnak.) A szóellenőrzés segít kiszűrni a számítógéppel generált spam-eket.

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal